- Aká je doba dodania tovaru?
Ak je tovar, ktory ste si objednali, resp. máte v úmysle objedna na sklade, jeho doba dodania je cca 2 pracovné dni od potvrdenia objednávky, spravidla však u na druhý deň. Ak je pri produkte uvedená doba dodania cca 7 dní, resp. cca 15 dní od objednávky, táto doba môe by kratšia, ale aj dlhšia, ako je uvedené. Presná doba dodania závisí od skladových zásob našich dodávatežov. Ak si chcete by istí, kožko vybavenie vašej objednávky potrvá, pošlite nám prosím email na shop@ipshop.sk
- Telefonické kontaktovanie pred doručením:
Ak chcete, aby vás doručovatež pred doručením zásielky kontaktoval na mobilný telefón, je potrebné si zvoli doručenie kuriérom. Pokiaž si zvolíte doručenie Slovenskou poštou 1. triedou, toto nie je kuriérska sluba a poštári pred doručením príjemcov zásielok telefonicky nekontaktujú!
- Čo ak mi prišla správa, e zásielka bola odoslaná, ale nebolo mi nič doručené?
V prípade, e vám od nás prišiel e-mail o odoslaní vašej zásielky, no tovar vám v rozsahu troch dní od obdrania emailu doručený nebol, kontaktujte nás, prosím, na tel. č. 0911 474 405, resp. 0911 111 450, prípadne e-mailom na shop@ipshop.sk. Pošleme, resp. nadiktujeme vám podacie číslo zásielky, na základe ktorého vám na vašej dodacej pošte zistia, kde sa vaša zásielka nachádza a prečo vám nebola doručená.
V prípade, e si svoju zásielku bez udania dôvodu na pošte neprevezmete, ďalšia vaša objednávka v našom e-shope nebude môc by vybavená. Poslanie zásielky klientovi stojí nemalé prostriedky a navyše kuriérske spoločnosti, ako aj Slovenská pošta, spoplatňujú aj spätné doručenie zásielky odosielatežovi. Vedieme si presnú evidenciu klientov, ktorí si svoje zásielky bez udania dôvodu na pošte neprevzali a takýmto klientom ďalšie zásielky neposielame.
- Čo ak som si tovar objednal, no neprišlo mi potvrdenie objednávky?
Potvrdenie objednávky je realizované v troch krokoch:
1) kontrola objednávaného tovaru
2) Kontrola adresy dodania a výber spôsobu dopravy
3) Potvrdenie objednávky
Objednávka sa povauje za uzavretú a po stlačení tlačidla "Potvrdi objednávku". Vtedy je objednávka nahratá do systému a klientovi (objednávatežovi) je odoslaný konfirmačný e-mail o prijatí objednávky. Ak vám po potvrdení objednávky takýto e-mail nepríde, skontrolujte si, prosím, priečinok "Nevyiadaná pošta", alebo "SPAM" vo vašom e-mailovom programe. Ak ani tam nenájdete e-mail o potvrdení objednávky, mohlo sa sta, e ste objednávku predsa len nepotvrdili a produkty ostali uloené vo vašom košíku. Skontrolujte si preto váš účet v našom e-shope. Ak sa vami objednávané produkty ešte stále nachádzajú vo vašom košíku, znamená to, e objednávka nebola odoslaná. Skúste teda posla objednávku ešte raz a presvedčte sa, či ste prešli všetkými krokmi, prípadne, či vám nechýba nejaký údaj, bez ktorého objednávka nemôe by odoslaná. V prípade, e si neviete rady, napíšte nám e-mail na shop@ipshop.sk, prípadne nám zavolajte na t.č.: 0911 474 405, pripadne 0911 111 450 kadý pracovný deň od 9.00 do 18.00
-
Našimi klientami sme často dopytovaný, či je moné poui driaky (stojany) do auta vyrobené na konkrétny telefón (napríklad nami predávané Car Kity) spolu s nasadeným ochranným krytom.
Odpoveď je ial vdy rovnaká: driak (stojan) do auta vyrobený na konkrétny telefón je vyrobený na fabrickú vežkos telefónu, teda tak, ako vyjde telefón z výrobnej linky. Akonáhle na neho pouijete ochranný kryt (silikónový, plastový, gelový, TPU...) u telefón do kolísky driaka nevloíte. Pouitím ochranného obalu (krytu) sa toti navýši vežkos telefónu a u nie je moné pouitie driaka vyrobeného pre konkrétny typ telefónu.
Máte teda len dve monosti: buď pred kadým vloením telefónu do kolísky driaka dáva ochranný obal (kryt) dole, alebo poui niektorý s univerzálnych driakov.
-
Aký je rozdiel medzi Nillkin Amazing H a H+ Pro?
Nillkin Amazing H má hrúbku 0,33 mm a jeho hrany sú ostré (nie sú zaoblené) a balenie zväčša (nie však vdy) obsahuje aj klasickú fóliu na zadnú stranu telefónu (platí najmä u telefónov ktoré majú na zadnej strane pouité sklo a nie kov) a tie ochrannú fóliu na šošovku zadného fotoaparátu (kamery)
Nillkin Amazing H+ Pro má hrúbku 0,2 mm a jeho hrany sú zaoblené, čie nie sú ostré, čo je viac komfortné pri pouívaní telefónu
-
Je v poriadku ak tvrdené sklo zakrýva šošovku prednej kamery? Odpoveď je: Áno, dokonca je to vhodné. Predná kamera je toti náchylná na poškriabanie a preto je dobré, ak je chránená ochranným tvrdeným sklom. Dlhšie vydrí nepoškriabaná a na kvalitu fotografií (selfie) to nemá iaden vplyv.